12 July 2017

Salam Syawal 2017

Assalamualaikum.

Page 193 from 365.

Di kesempatan ini, aku hanya nak mengucapkan selamat hari raya aidilfitri 2017 kepada semua yang membaca blog picisan aku ni. Mintak maaf sekiranya ada di dalam tulisan aku yang menyinggung hati pada sesiapa yang membaca.


Yelah, aku pun manusia biasa. Tak lari dari buat silap. Salam kosong-kosong buat semua yang mengenali. 

Alhamdulillah raya aidifitri 2017 bagi aku sangat meriah. Tahun ni alhamdulillah dapat beraya bersama keluarga tersayang, anak buah pun dah betambah dan riuh rendah suasana tu tak payah cerita la kan. Seronok dan meriah. Alhamdulillah thanks ALLAH. 

Tahun ni aku still beraya sebagai orang bujang.. Haha, okaylah bujang boleh serve kat mak dan ayah lama sikit  ye dak? In shaa Allah doakan tahun ni jelah aku sambut raya bujang. Tahun depan moga bersama dengan suami la pulak ye dak??


Okay la guys, aku rasa sampai sini je aku larat nak menaip.. menguap besar gila dah mulut macam badak air.. sangap sungguh pulak rasa.. Hahaa. 

See you in the next entry.

Sincerely,
sitinurulaieen



Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

0 Respond Chill-lah....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...