27 January 2017

Big Test - Big Reward! Simple jer..


Assalamualaikum,

Page 27 from 365.

Dear blog,

To be honest, aku ada banyak perkara yang nak diluahkan di sini. Tapi sebaiknya aku tidak menaip tentang hal-hal peribadi kerana aku tahu, yang menanggungnya aku.. Hahaa.. So better mengadu pada tuhan. Betul ke idok??


Alhamdulillah, life must go on. Teruskan perjuangan dan kene sentiasa INGAT tujuan kita dilahirkan atas dunia ni. Tak ada satu benda pun yang ALLAH jadikan sia-sia. Cari hikmah disebalik sesuatu, belajar bersyukur dan berubah - turn to ALLAH immediately! Itu sahaja... Tak lecey pon...


January 2017, banyak kejadian yang tak di sangka-sangka berlaku. Uncertainty make me worried about my future.. Tapi ALLAH knows best. Jalan terus... Yakin sajer. Biasa kalau awal-awal tahun dah banyak benda jadi, means rezeki besar tengah or hujung tahun.. The bigger the test, the bigger the reward! Alhamdulillah, 'Alla Kulli Hal! All praises due to ALLAH - In all condition I thank Allah!.


Instead of being depressed, I choose to be happy :) wink wink.. Because I got a very good lesson, if you are becoming depressed with all the problems you face - that is mostly the sign of weakness of faith in ALLAH swt.. ya Allah jauhkan lah..


back to basic, back to normal. Redha.. In Shaa Allah..


till then,
sitinurulaieen
Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

0 Respond Chill-lah....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...