16 March 2014

Kembali



Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...


Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani...


Hi everyone! Ya Allah lama sudah rasanya aku tak menulis kat sini. Aku pon hampir terlupa yang aku punya sebuah blog yg comel lotey camni.. HAHAHA.. Sungguh aku memang rindu nak menulis kembali. So apa khabar sahabat blogger sekalian?


Sebernarnya aku still rasa confuse dengan blogger punya layout sekarang ni. Al-maklumlah dah lama aku tak menulis kat sini.. Niat hati aku nak deactivate je akaun blog ni, tapi bila aku baca balik post yang lama-lama tu, terasa rindu sangat-sangat la plak.. Nak tergelak pon ade bila terbaca ayat merapu aku tulis masa muda-muda dulu (maklumlah blog ni tercipta masa zaman study aku)..


Aku memang tak boleh nak deny yang aku sayang gilaa kat blog aku ni. Tak kesah la ada yang baca atau tak, apa yang penting aku ada satu tempat untuk aku throwback kisah-kisah aku, kalau tak untuk suami aku nanti (harapan agar dia lebih memahami aku..hehee) mungkin untuk anak dengan harapan anak-anak kenal ibu meraka yang penyayang lagi cute nih..wiwiwiwiwiwi. hahaha . Insyallah.. Kalau di iziinkan ALLAH. 


p/s : Main point entry ni just nak habaq mai kat hangpa semua.. I'M BACK! itu sajeeerr... Hehee.. jangan marah ye.

p/s : Pray for MH370


Till then,

Assalamualaikum.






Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

0 Respond Chill-lah....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...