18 August 2012

Salam Lebaran Semuaa...



Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


Kepada semua rakan-rakan saya yang mengenali di kampung, di facebook, di universiti, di sekolah dan di dalam dunia blog ini.. Saya ingin memohon ampun dan maaf sekiranya saya ada terkasar bahasa, tersalah bicara atau perbuatan ataupun perkara yang menyakitkan hati kalian.. Ampun dan maaf dipinta..

[ picture source : google ]


Aku ada special request dari someone yang minta aku bagi ucapan raya ke beliau.. dia request kat facebook, tapi aku jenis yang malas nak post kat facebook sebab.........aku sendiri tak tau kenapa.. lama sudah aku tak post ape-ape kat wall facebook aku tuh..


So kepada beliau tersayang...

Saya mohon maaf if saya ade buat salah dan silap..

Saya tau saya memang banyak sakitkan hati awak..(byk sgt kan?)

Di hari baik bulan baik ini... 

Saya menyusun sepuluh jari, memohon kemaafan dari hujung rambut hingga ke hujung kaki..

Dan saya mendoakan awak bahagia di samping keluarga tersayang pada hari raya ini..

Selamat hari raya Aidilfitri.. Maaf Zahir & Batin..

I miss you...muahhh..hehe :)



 Anyway.. salam lebaran untuk seluruh umat islam di seluruh dunia.. Minal Aidil Walfaizin...



p/s : beliau = Azran.. :)




Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

4 Respond Chill-lah....:

zEri sAfEerA said...

selamat ari raye, ain. oh azran. ingatkan azri. hehe :D

orenskool said...

@zEri sAfEerA azri?? wtf??

sinurulaieen said...

@zEri sAfEerA: Ohmygod zeri..long time I don't hear anything about you and your blog.. hehee..

Selamat hari raya..

p/s: utk azri pon boleh..hehe:)

sinurulaieen said...

@orenskool: hey you... ape wtf? is it what the fish? hehe.. Happy eid 2012 to you too.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...