01 January 2012

.:: Azam dan Character ::.

Assalamualaikum ...




Oh dah masuk 2012 ?
Maknanya umur aku semakin berkurang setahun..
Bertambahnya usia, bermakna berkembangnya tahap pemikiran..
Menuju ke satu tahap kematangan..


Ya aku sendiri dapat rasa..
Bahawa hari ini, aku berubah karacter..
Dan aku tahu, aku mahu kekalkan karacter ini sepanjang 2012..
Insyallah, sekiranya aku yakin bermakna AKU BOLEH!


Jika 2011, aku suka merendah diri..
Berfikiran negetive, tidak menghargai diri sendiri..
Penuh dengan emosi without rationality..
Panas baran serta tiada empathy..


Namun 2012, sinar baru muncul dalam diri..
Jika aku tak mulakan tahun aku dengan sesuatu yang baru..
Aku tahu, hidup aku akan statik seperti tahun sudah...
Dan aku tidak mengerti apa itu erti hidup...


Hari ini, wahai blog kau menjadi saksi..
Bahawa aku punya azam dan karacter baru,
Untuk menjadi insan yang lebih positive..
Menghargai diri sendiri dan insan disekelilingku..


Menjadi yang terbaik dalam hidupku..
Mendekati-Nya dalam aktiviti harianku..
Mendampingi insan-insan kesayanganku..
Membahagiakan diri dan mensucikan fikiranku..


Selamat tinggal masa silamku..
Segala yang baik akan ku jadikan tauladan..
Yang buruk aku jadikan sempadan..
Aku ingin maju ke hadapan..


Yeah.. 2012, here I come.. ;)



p/s ; have a happy year ahead!



Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

3 Respond Chill-lah....:

Anonymous said...

hiya and welcome belog-sn-aieen.blogspot.com owner found your website via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered site which offer to dramatically increase traffic to your blog http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer keyword service seo software best backlinks creating backlinks Take care. Jay

orenskool said...

Selamat Tahun Baru Cik ET. :P

Siti NuruL Ain said...

@orenskool: happy nwe year to you too mr. oren tak berapa nak skool..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...