23 December 2011

TOTE BOUTIQUE GIVEAWAY



Assalamualaikum semua...


JOM JOIN YOK?



Kalau tak menang pon GA nie.. saya rasa saya nak jugak order sesuatu dari blogshop nie.. Cantik sangat.. Rambang mata dah.. Saya memang minat benda-benda comel macam nie..


Warrghh! New year baru ada duet.. Ok tak sabar..


p/s ; Hope nama saya tersenarai pemenang! hehe .. (^____^)




Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

4 Respond Chill-lah....:

J.Syazwana said...

memang comel pon barang2 tuh. hehehe

all the best. semoga anda bertuah :)

::dEyb:: said...

ko nak beli untuk aku gakkk?? wahhh terharu..haha~

Siti NuruL Ain said...

@J.Syazwana: kaannn..sangat comel.. jom la join sekali.. tak rugi punya..

Amin..:)

Siti NuruL Ain said...

@::dEyb::: mmg aku nak beli untuk kau pon..pilih je mana satu yang kau nak..hahha..pastu kau bayar..:) join la same dibah oii...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...