09 December 2011

Tentang Cinta [♥] !


Assalamualaikum...




Semua tahu tentang cinta
Menerobos ke dalam jantung hati
Aku pun jua merasainya
Ia seakan hadir tanpa aku sedari


Dan kekosongan semalamku
Seakan terisi dengan keindahan itu
Bila cinta merajai seluruh kehidupanku


Lalu kita melayang jauh
Kerna rindu, kesepian di dalam jiwa
Terkadang titisan jernih mengalir di hujung mata
Kerana hati yang mudah terluka


Sesekali kita diduga
Dek hembusan angin cemburu itu
Bila cinta menguasai seluruh hidupmu


Kita sering lupa kepada-Nya
Semua yang indah dari-Nya
Kekalutan cinta kerana kita
Semua yang indah tetap datang dari-Nya..





p/s ; cintai Allah, cintai Rasulullah, cintai ibu bapa, cintai diri dan cintai lah dirinya.. (^__^)




Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

4 Respond Chill-lah....:

orenskool said...

hehe..cintan la awk ni..

Siti NuruL Ain said...

@orenskool: what's up meng? hehe.. bukan cintan la awk..saya just nak ekpresi kan perasaan saya jer..hehe..

Rizuan Dan Apple said...

wow cinta bhahah

Siti NuruL Ain said...

@Rizuan Dan Apple: ahh..kau diam pak..hehe..penat aku berekperimentasi dengan ayat2 indah semata-mata entry ni tau.. hehe..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...