30 November 2011

Zaman Nerd - Rindu 5 Dahlia!



Assalamualaikum...
 

Sesekali terbukak gambar lama-lama... berguling-guling ketawa mengimbau kenangan dulu-dulu ..haha.. Menjelajah dari satu FB ke FB kawan-kawan lama.. betol-betol buat aku rindu pada zaman sekolah.. Seriously, zaman-zaman tak matang, baru nak naik.. hehe.. kelakar weyh.. *mood - sengih sorang2 bila teringat*.. rasa macam baru semalam je aku habis sekolah..;)


Ini adalah 5 dahlia yang cemerlang, gemilang terbilang!

Ok.. Aku budak 5 Dahlia.. class science stream yang tak macam aliran sains pun.. budak-budak dalam class nie semua ting-tong... Tu guru class kami.. nama dia Cikgu Wan.. dia ajar subject Add Maths.. salah satu subject yang langsung aku tak minat.. haha *nama gelaran cikgu wan ialah nyamuk! <--- keji sungguh anak2 murid beliau..


my best classmates! woi rindu korang dowh!

Nama pun class sains hayat kan? so kena lah handle bulan sains and maths.. the best moments ever!  I still remember that we all having so much fun doing fashion show dari barang-barang kitar semula. . memang superb! teror tak kita orang? (memang terrorist habis)... Kau orang nampak tak aku pegang tongkat sakti bentuk bintang tu??  Tongkat ala-ala Harry Potter.. haha..



 
Penat tau aku and my friends buat, (ejam, amat, adli, cukoi, ali semualah kot).. semata-mata nak masuk fashion show..  Sampai gadoh-gadoh baju tak siap, tak sempat kering.. lepas tu dah siap, semua tak nak pakai.. malu lah, ape lah.. last2..  paksa jugak si Khandar Ismail pakai.. hehe... nak tengok baju yang kitaorang buat dari kertas surat khabar??? Nanti kau orang scroll bawah ye?


tu la dia jubah harry potter yang kitaorang buat.. (black)..cian model tu kena pakai..haha..;)


baju yang amoi-amoi tu semua buat dari kertas tisu.. Sweet sangat..;)


Pokok pangkalnya.. memang rindu sangat dengan 5 Dahlia batch 2005!.. Kalau kau orang tengok, aku macam budak baik kan dalam gambar? Tolong lah jangan terpedaya.. Kalau yang macam setan.. itulah aku... hahaha.. tapi sekarang dah ayu..hehehe..;)



p/s ; wehh..bila nak buat reunion?




Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

2 Respond Chill-lah....:

orenskool said...

cecomel nye awak mase kekecik..

Siti NuruL Ain said...

@orenskool: tak boleyh challenge cecomel awk mase kecik.. awk lagi comel kot.. hehe..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...