11 November 2011

Aini Aishatul - Bakal Blogger!



Assalamualaikum darla~


Hello.. 

My name is Aini Aishatul..
I'm 20days old when this picture is taken.. Selamat berkenalan to all bloggers!.. 
When I grow up, I wanna be blogger too..hehee, please support me okay..  
 Here, I just want to share my latest picture.. Enjoy ya.. 
(I know I'm a cute girl, please don't geram2 with me.. hehe) 


hai semua..panggil saya Aishatul..


Orang kata mata saya sepet, pipi saya tombam, hidung saya kembang, rambut saya nipis, kulit saya gebu, walaupun umor saya baru 20 hari..tapi berat saya dah 4kg.. Orang kata saya suke tito atas pangku.. kalau letak kat atas tilam..saya menangis.. Saya kuat nangis..tapi semua kata saya comel..jadi jangan nak jeles dengan saya yer....;)


close up sikit la...


Ishh...ade jugak yang jeles dengan saya..tapi saya tak kesah... weeekkkk...(^__________^)



weekk...awak ade??

P/s : Geram dengan budak nie.. rase nak kaki-kaki kan je.. hee.... Mesti kalian tanya, anak siapakah? ok, anak sedara la... fresh lagi nie.. geram!




Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

2 Respond Chill-lah....:

miss nailofar... said...

amboi 4kg?semangatnya badan..huhu..

Siti NuruL Ain said...

@miss nailofar...


hurm..tulah..
mak nye pon risau budak nie dobot..tapi takpe..die comel..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...