02 October 2011

saya kembali dengan sesuatu yang baru!


Assalamualaikum kalian...



Ok... jangan tanya saya kemana saya menghilang.. Apesal dah lama tak post ape-ape.. Kenapa janji nak post tapi tak post ape pon.. kenapa saya private my blog so on and so forth.. Because I don't know the right answer to give you all.. Sorry.. 




But today, saya kembali.. Yes! I'm back! Eh betol ke? Ok, kau orang dah bace tadi kan.. so, silalah layan blog saya yang tak seberapa ni ok.. Insyallah saya akan kembali aktif seperti dulu..( wah rase macam artis veteran buat comeback pulak.. cam saripah aini! ) haha...




First sekali... saya nak bagitau... Blog nie akan berubah rupa dan image seiring dengan perubahan image si penulis blog... (tapi my blog kena sabar dulu k, sebab dah lupa macam mane nak decorate my blog cantik-cantik)...




This is my new look.. Alhamdulillah.. Praise to ALLAH!

=
=
=
=
=


I'm in Hijab guys..


Thank you ALLAH because give me direction to you.. Amin.. Jangan kau pesongkan hati hambamu ini setalah kau beri petunjuk dan hidayah kepadakku... Amin Ya Rab.. (^______^)...




Hurm, so guys, I'm begging you not to browse my previous post because there a lot of my picture that are not covering my aurat.. I'm trying my best to remove it so soon.. Please support me ok.. Love ya... ;)......See ya next post.. Assalamualaikum..




p/s: misi me-remove gambar bermula...(=.=)




Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

2 Respond Chill-lah....:

Nisa.MKR said...

alhamdulillah..nisa doakan kita sama2 akan trus bhijab dan berubah ke arah kebaikan.. smoga Allah tetapkan kta dlm iman dan stsa mberi hidayah utk kta.. Amin Ya Rabb.. :)

papun..comel la cik aienn guna hijab..so sweet.. ^.^

ukhwah fillah abadan abada..

Siti NuruL Ain said...

@Nisa: hehe..Alhamdulillah.. semoga hak Allah.. terima kasih sgt2.. because I need support.. terima kasih sgt2...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...