02 October 2011

Removing pictures


Assalamualaikum...



Last post saya ada kata saya nak remove gambar-gambar saya yang "tak menutup aurat" dalam entries saya yang lepas-lepas kan?.. Ok.. Done!  Tapi, maaf ade sikit2 lagi yang tak ter-delete.. sebab agak banyak jugak.. so, if ada yang perasan inform me okay...



And kau orang jangan la terkejut pulak kalau dok baca my previous-previous entries.. Yela, maksud saya, sedang syok kau orang layan cerita dalam entry saya (bajet hottt stuff)... tibe2 tak paham or tak feel la sebab saya ade mention gambar, tapi gambar nye tak da...



Bukan ape, gambar tak berapa nak sesuai ditayangkan la.. hehee.. semua orang nak berubah ke arah kebaikan kan?.. So hope you understand and support me okeh.. I just make a little effort by removing pictures... you out there, pray for me ok...hehee



p/s : latest picture of me tak ada la.. malu~~~ hikhik..




Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

3 Respond Chill-lah....:

mohammad said...

salam ziarah

Siti NuruL Ain said...

@mohammad : hai..salam ziarah kembali..;)

Biey said...

ptt la jumpa aienn dh btudung,nmpk cute plak. have a good life :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...