20 May 2011

Oh Bestnya Lepas Gian..


Assalamualaikum dan selamat sejahtera....




Oh lama rasanya tak update sesuatu kat blog nie.. Enrty sebelum ini  kan saya dah terangkan kenapa saya malas nak berbelog... hehe.. Lepas gian apa bendanya? Lepas gian kat blog je la der... Disebabkan my next exam is on 25/5.. So, I have 10 days gap, and I took this opportunity to godam my blog... And Taaaadaaaaa!!!!




Nampak pembaharuan tak? Honestly, ini bukan lah karya terbagus lagi teragung dari saya.. Tapi ini je yang termampu saya buat semalaman, selepas berperang dan bermain-main dengan coding yang haram kejadah susah nak paham kebanyakkannya....




Oh lagi satu.. pasal header... saya baru jer try-try guna Photoscape... Newbie lagi, so saya belum terer nak hasilkan header yang mantop.. Abaikan dulu.. banyak lagi masa nak belajar kan.. So far, at least mata saya sejuk bila pandang blog.. hahaa... Applause to me...! 




Credit to blog-blog yang banyak sediakan tutorial.. hurm.. saya tak dapat nak listkan kat sini sebab various source yang saya dapat.. but I do give them all credit by clicking their Nuffnang! Super yeay to all of them and thank you so much for making such a superb tutorial....(^__________^)...




For now, I just want to rest.. Very tired lorh.. hehe.. I have a request from someone to design his blog.. Whattt??? hahaha.. I"m not a pro la bro... You can see my blog.. Girlish already... hahaa...   Ok time to get some rest.. Wish me luck on my exam okay guys.... 




p/s ; steady der.....eh silap, study der.... (T_______T)





Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

0 Respond Chill-lah....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...