06 May 2011

Exam Weeks = Demam!



Assalamualaikum...




Hai alls.. Nak buat update pendek je rasanya.. Hurm, minggu nie adalah minggu pertama exam.. So to all my friends yang dah habis exam (lain-lain U) tahniah sebab berjaya harung.. Pada yang sedang exam, selamat berjuang.. dan pada rakan-rakan seperjuangan disini yang akan menghadapi peperiksaan bermula esok.. semoga berjaya.. Good Luck!!




Masa saya kat rumah hari tu, habis serumah... Mak, ayah, nenek, and my mak sedara kena demam, batuk-batuk dan selsema.. Nasib baik saya tak kena tempiasnya.. My boyfie pon sama jugak.. demam, batuk, selsema tambah ulser kat mulut.. lagi kesian... Hope my family and my boyfie will be fine.. Insyallah..




Sekarang saya pulak yang rasa tak sedap badan.. Oh my god! Please... jangan la rasa nak demam walaupun tekak dah mula rasa pahit-pahit nie ha.. saya nak exam nie... tolong jangan beratkan kepala saya YA ALLAH.. Permudahkan lah segala urusan dan tenangkan hati semasa menjawab soalan.. Amin....




My Exam Schedules,

- Franchise Business Management - 09/05/2011
- Strategic Management - 14/05/2011
- Creativity and Innovation - 15/05/2011
- Entrepreneurship - 25/05/2011




Nasib baik this semester saya just ambil 4 paper.. So kurang tension sikit.. Hopefully I can score well in my exam this semester.... doakan saya yer sayang-sayang sekalian...(T_____T) !!



ok..boleh hentam-hentam tarok je rasanya nieh..hahaa~~



p/s : good luck for exam to all my friends... Chaiyok-chaiyok...(^______________^)



picture credit to Google




Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

6 Respond Chill-lah....:

Noh Kodiang said...

baru nak start ke??? orang da nak abeh dah exam...smoga dapat jawab exam...gudluck k

Siti NuruL Ain said...

noh: nak buat camne..kami kan masuk lambat awl sem aritu.. kan heboh kedah banjir.. so habis pon lambat lah...


thanks noh...;)

Budak Botak said...

Chaiyok-chaiyok, kalo rasa nk demam tu cepat2 makan ubat...

Entry terbaru -> Keputusan Terkini Undian Maharaja Lawak Minggu 6... (",)

Siti NuruL Ain said...

budak botak : hehe..thanks atas nasihat...;)

Aku Pembaca Filem said...

gud luck ain..

Siti NuruL Ain said...

Aku pembaca filem : thank you so much awak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...