25 April 2011

Yehaa.. Kembali berbloging !

Assalamualaikum fellas...



Huh! lama kan tak update... Oh rindunya.. Ok thanks to kau orang semua yang duk tanya-tanya bila nak update, bila nak update... Nie saya update lah nie.. huhuhu.. tak sangka plak blog picisan nukilan isi hati nie ada pembacanya ek? ingatkan saya dok syok-syok sendiri je..(^_______^)... Terima kasih kalian....



Yeay yeay...saya boleh kembali berblogging dengan giatnya setelah laptop kesayangan kembali normal.. Haritu dia sakit sikit.. Demam kus-kus.. biasalah kan. Musim-musim demam laptop sekarang nie.. cepat je naik temperature dia.. Mula la nak hang, buat pasal...



Nasib baik dia sayang kat tuan dia.. takut kena hempas macam NIE la tu kan? Hahaa.. aku memang sayang kau lebih tau laptop.. lepas nie jangan buat hal lagi ok.. Sebab sayang la aku tak letak kau kat mudah.my...hahaha... Kalau tak dah lama dah..(^__________^)...


Lepas nie jangan nakal-nakal lagi nak rosak tau!



Ok geng.. dah jangan risau.. lepas nie saya akan selalu update blog saya nie.. sampai kau orang buntang bijik mata dok baca.. haha... jangan lepas nie kau orang dok tanya bila nak berhenti update sudah... jangan nak salahkan saya plak ok.. I've got to go geng.. ada class...chiou...(T__________T)..




Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

4 Respond Chill-lah....:

ika said...

laptop ika kt bf ika..huu~~
ni pown curik2 gne laptop romae..
rindu nk bblogging..

Siti NuruL Ain said...

@ika : hehe..baiknya bagi bf pinjam lappy..hehe..tula, macam rindu giler nak blogging kan?

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih

Siti NuruL Ain said...

@Anonymous: terima kasih komen sedikit..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...