13 March 2011

KFC Hour with Family 23!

Assalamualaikum..

Hellow peeps..sekarang tempat makan sambil menghabiskan duit paling popular tak lain tak bukan KFC..betol tak? *setujukan je lah..* .. Lengkap slogan ini.. Saya suka makan di KFC kerana.......(tidak lebih dua puloh patah perkataan).. huh! dah..saya dah melalut jauh...


Di sebabkan cuti weekends, so we decided to spent our valuable time together eat at kfc.. who is family 23? haha..is all my friends..(Len, wana, naa, fini, linda, farah)..why 23? because is stands for THEIR age...not mine! my age is still sweet 18! hahaha..


So, saya and this kakak-kakak pun melantak sakan kat kfc..jauh kot pergi makan kfc..sampai ke SP Plaza, Sungai Petani... Perrgghhh! Bukan tak nak makan kat Jitra or Alor Star, tapi kita orang ada agenda lain selepas tu..(next entry I'll story)...hurmm...sekarang saya nak jadikan blog saya sebagai blog album bergambar pulak...

*sila lihat tanpa ada rasa muak dihati anda*

This is my menu..ahh..terliuq sudah...


Dalam family 23, saya dan wana merupakan biro logistik..haha..apakah? bukan apa, selalu kalau nak pergi ronda-ronda utara berkereta terutamanya..hanya saya dan wana yang mempunyai lesen..yang lain semua dalam proses..kalau ada pun si Naa..tapi still tak berani nak drive..so kamilah biro logistik yang best..hahaha!!

Wana dan saya


Fini dan Naa..diorang nie pegang biro tugas-tugas khas dalam family 23..sebab selalunya tugas-tugas dalam merancang plan-plan yang best just bagi jer kat diorang nie handle..superb! siap proposal lagi..hahaa... tugas bendahari dan setiausaha pun di handle oleh mereka berdua nie...roomate yang tak boleh dipisahkan!


Fini dan naa sila jangan berebut okay..


Azlen dan farah..biro yang dipegang oleh mereka nie adalah biro makanan..Yes! kalau tak ada dua orang penting nie, oh..boleh kebulur jugak lah perut saya dan family 23 semuanya.. kalau diorang masak, memang licin saya makan semua..sedap weyh! Perwatakan yang lemah-lembut...expert plak dalam masakan..tip top!

My roomate dan bakal roomate..Azlen dan farah..


Okay, tertinggal lak sorang family..linda..beliau nie, saya tak tau nak letak dia jadi biro apa..tapi bab-bab mengemas..bagi kat dia..hehehe..dia dianggap sebagai adik bongsu dalam family 23..agak manja sikit, tapi selalu kena sakat oleh family members yang lain..hahaha..sorry lah linda...(memang best pun sakat kau)...

Wana, aieen, linda, farah

We are family 23..

p/s ; okay, thats all from family 23..next update saya akan story apa kita orang buat lepas makan kfc nie okay.. ayat dah macam artis popular lah pulak...hahaha..adiosa...As-salam..;)



Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

8 Respond Chill-lah....:

zEri sAfEerA said...

mak aih. sorang2 dpt jd biro. yg last 2 bagi la biro kebersihan n keceriaan. hee :D

sy pon kena tubuhkan jugak ah biro2 mcm ni. hakhak ;)

Siti Nurul Ain said...

ha..biro tu la yang nak letak tuh..hehe..sebab dia selalu kena buli basuh pinggan..hehee~~


Quite fun bila ada geng yang tau tugas masing2 dalam family...

misz FaTiN said...

da jarang mkn KFC skrg..
skrg layan mcD je..huhu..

p/s: hepy bezday to ur frenz.. :)

Siti Nurul Ain said...

mis fatin : yess..McD kat sebelah Kfc jer haritu..but we prefer makan ayam dari burger...hehehe~~

thanks dear..;)

Rizuan Dan Apple said...

yummy !!!

heheh kim slm member2 kt sana ct.. huhuh
lawa2 org utara na =)

Siti Nurul Ain said...

R&A : for your info orang utara just seorang je pak.. yang lain-lain dari johor ada, selangor ada, kelantan ada, perak ada, serawak pon ada...

yang peling best yg dari negeri sembilan tula..

hehehe..;)

NooR AzLen BinTi HaRoN said...

assalamualaikum

terima kasih krn mgiktiraf den sbg biro mknn...hehe..terharu akak:-)

Siti Nurul Ain said...

Azleen : haha..sebagai kakak sulong.. anda haruslah bijak dalam masak memasak nieh..

hehe..kawen nnt senang..

huhu~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...