03 February 2011

happy chinese new year 2011

mOshi - mOshi 1malaysia~~
 

Happy Chinese New Year to all my Chinese friends..have a blast new year..yeay!! Year Of Rabbit..yeay yeay~~



Hurm...sekarang nie aku berada di Penang.. Haiya..keliling orang cina kowt~~ ! pekak dah telinga nie...mercun sepanjang masa..tapi best..macam sambut new year..meriahnyer~~.. start dari pukol 11 sampailah sekarang memang tak henti-henti bunyik mercun...meriah2!!! Love Malaysia....



So tomorrow, saya pikir mau ronda-ronda ini Penang lah..huhu..ada sapa-sapa mau ikot?? Jom2.. tapi korang belanja lah yer?? hehe~~

Nak jln g queensbay & bukit jambul la besok..ada sale!!


Okay..lately I'm a little bit busy because I'm staying at my aunt's house..so nak online memang agak malas lah..sebab ade banyak benda yang best boleh dibuat.......


So, I'm so sorry to all my readers, blogwalkers , followers, silent readers or silent killers...hahaha...sorry if tak sempat nak lawat blog korang-korang...bila senang nanti saya datang bace enrty baru korang okay~~


Sayang korang-korang..salam kenal2...hit me back if you free~~..don't just come and leave okay dear.. (^_^) !!


Opppss...to my encik kekasih hati..I miss you so much...sekarang dia ada dalam bas ontheway balik Johor..hati-hati yer sayang..Johor banjir..jangan main air..kecian dia tadi..selalu balik dengan aku,,tapi tadi terpaksa balik sorang..hurm,,,,dah tuh terpaksa plak tunggu bas sampai satu jam lebih,,sebab bas lambat sampai...



But at least dia happy gila,,sebab bas yang dia naik tuh ade massage!! so,, tak kematu lah buntot dia..hahaha..;)  So guys...tatatititutu.....


p/s : kalau aku ade kat kampong mesti best nie..sebab boleh cari angpau banyak..haha..happy CNY~~



Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

4 Respond Chill-lah....:

Ariffin Janal said...

dpt angpau sila jgn kedekot ngan aku. lalala~

SN Aieen said...

whaha..aku dapat byk angpau kot..

tp..ingat simpan tok buat kawen lah..hahaha~~

nazirulhazwan~ said...

saye nak angpaw!!sile bg;p

SN Aieen said...

aiyo nazirulhazwan ::haiya lu mau angpau ka?? saya belom kawin lagi maa..mana boleh kasi angpau lorh.. limau ada mau ka?? hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...