23 January 2011

:: Update Sket! ::

Salam peeps....





Since like forever baru saya nak update blog nie... Ya ALLAH berkurun kot baru dapat update.. siot... bukan tak nak update,, tapi macam-macam pulak halangan yang datang.. bohsan gila dengan line wireless kat U nie...paling laju masuk portal jer.. dengan FB! Weyh..serius bohsan..nak bukak gmail or blogger.com langsung tak boleh... ape2 pon.. trimas pada brokband dan kepada my dad yang sudi bayarkan..hehehehe.....



Penat lah wei... malas nak story banyak.. Just nak update jer... Class dah start and dapat lecturer yang best-best semua...hope dapat perform untuk sem nie plak... Ok lah.. chow dulu.. nanti saya update lain kali okayy..choooww~~



Eh! Eh! Eh!.... terlupa plak... sem nie sem last saya bersama dengan kawan-kawan saya.. Wahhhh~~! saya tak tau lah sem depan hidup saya macam mana (eh ade lagi sem depan untuk saya ker?? haha..).. memandangkan saya extend satu semester... So berseorangan lah saya duduk kat eon nie nanti....




So sem nie saya nak habiskan masa puas-puas dengan kalian-kalian sekalian.. Weyhh.. tiba-tiba saya sayu plak... padahal sem baru start.. lambatlah masa berlalu..... supaya saya dapat spent masa dengan korang-korang... lepas nie. .ntah dapat lagi or tidak agaknya... hurmm... sayang korang....




WANA, LIN, FINIEY, MIESA, NA, LINDA, FARAH, SHEILA, SALIA......

SELAMAT MENHARUNGI SEM AKHIR DENGAN JAYANYA!!

SAYANG KORANG SANGAT-SANGAT..

MUAAAAHHHH!!




p/s : dah dapat idea best nak buat citer baru.. tunggu nak tulis jer.. nanti2 lah okayy.. itu pon kalau ada yang nak bace....aku?? ade aku kesah...haha~







Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

2 Respond Chill-lah....:

Ariffin Janal said...

kesian cik yan kena tinggal~

cik aieen said...

mana ade kena tinggal lah...

aku ade lagi mase sem 7 nanti..

hehe~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...