15 December 2010

.:: Semua Pasal Aku ::.

Salam kalian~~ !

Harini bukak je belog..ade yang tag..hurm..terus aku terkesima sebab tadi ingat nak tulis entry..hilang dah idea aku..ok nak xnak buat jela.. lagipon macam malas nak taip entry..bukan xde idea tapi x cukup bahan lagi utk dijadikan entry..ewah dah macam buat aseimen la plak..hahaa..anyway tuan menge'tag' aku Encik Ariffin Janal .. baiklah encik..sila semak jawapan saya ok...hehee~ ...By the way..thanks for the tag~ 


SEMUA PASAL AKU

Nama penuh:
Siti Nurul Ain Binti Abu Talib

Tarikh Lahir:
02 August 1988

Umur: 
Sweet 22..
 
Married: 
Not ready yet..single but not available..already taken..^_^ !

Zodiak: 
Leo..

Saiz kaki: 
Kao nak makan kaki ker?? haha..ermm..5,6,7 boleh muat..sebab kaki aku pnjang..tapi kecik jer..

Berat sekarang: 
Dulu berat, sekarang dah ringan..serius aku nak berat balik.. sebab jumpa kawan2 lama, perkara pertama diorang ckp..apasal ko kurus sangat nie?..(now 46kg i guess)

Tinggi: 
erm..dah lama x cek..agak tinggi jugak la..boleh jer capai suiz lampu tuh!..

Nama panggilan: 
Kat rumah - tiey, adik, noien..
Kat sekolah - dorang panggil namo habah den! hampeh..
Kat kolej - ain, noienz, b (opps,,name nie cikyan aku je yg panggil ok!)
Kat mana-mana - siti, nurul, ain..pilih la mana kao suke!

Sekolah rendah:
SK Air Kuning Selatan - drjah 1 ngn 2
SK Bukit Jalor - drjah 3 sampai 6

Sekolah menengah:
SMK Bukit Jalor - form 1-5
SMK Tuanku Abdul Rahman - form 6

Kolej/Universiti:
Universiti Utara Malaysia

Benda terakhir kau buat:
On laptop!

Keadaan bilik:
Semestinya sangat best, sejuk, besepah sket2 sebab baru balik la katakan.. jap g kemas ah!

Pernah couple berapa kali:
Couple betol2 2 kali kot..termasuk yg sekarang nie.. scandalicious tuh ramai la kot..sampai x ingat dah..haha

Ambik gambar kau sekarang & upload (dont edit):



















 



PASAL ORANG LAIN

Nama awek/pakwe first kau:
Ah! malas aku nak ingat nama dia.. 

Nama awek/pakwe kau sekarang:
Azran Abdullah

Nama orang yang paling kau rindu sekarang:
Sape rindu aku..aku rindu dia..hehe

Nama orang terakhir pernah kau kecewakan:
Siti nurul ain..eh macam name aku jer?? aku kecewakan diri sendiri?? hurm2,,,

Nama orang yang paling kau benci:
Lady Gagap

Nama binatang peliharaan kau:
Bapak den ade bela lembu..banyak..ade la 20 ekor..mana aku nak ingat satu-satu name diorang..kesimpulan nya..nama mereka adalah lembu!





PASAL TABIAT AKU

Pernah korek hidung:
Macam kao x pernah! buduss soalan....

Pernah baca mesej pastu senyum/gelak sorang2:
Sentiasa~ weee!

Pernah gayut sampai tertido:
Nanti aku try tanye kat beruk blakang uma aku tuh..nama dia karim..haha..

Pernah kentut kat khalayak ramai:
Mestilah penah..haha..bila aku nak kentut aku akan angkat tangan dan cakap.."excuse me..aku nak kentot nieh!"..(T____T)

Pernah tidur dalam kelas:
Hurm...ade jugak..aku duduk kat meja depan sekali..betol2 depan cikgu..yg peliknya cikgu tu x perasan aku tidow..yeah! terbaik...

Pernah pukul orang:
Pukol x pernah..tapi cederakan penah..sampai berparot tangan budak tuh..parot kekal sampai mati mmg x boleh hilang..aku tertoreh dengan pisau..(serious kisah benar).. kepada encik fazli..im sorry.. sape suroh kao kacau aku!

Pernah tidur lebih dari 24 jam:
Nope!

Pernah nangis depan awek/pakwe:
Rahsia kami la...

Pernah kena birthday prank: 
Penah la..abis aku kena baling telor..x cukup dengan tuh..kena pulak tepong ngn serbuk kunyit..dah macam cekodok dah aku..



KALI PERTAMA

Kena marah:
X ingat la...saya budak baik~~

Duduk jauh dari family:
Masa duduk hostel...

Tengok wayang:
Cerita "baik punya cilok"..kat Klcc dowh! haha..selalu beli dvd jer..

Ponteng kelas:
Tingkatan satu!

Jatuh cinta:
Bila aku pandang si dia...

Kena reject:
X pernah pulak..sebab aku yang selalo mereject org ade lah..haha..kejam statement!

Accident:
Masa tingkatan 3.. aku bawak moto..naik 3 orang..ujan,jalan licin..x sempat brek..tegolek..kawan aku yg blakang sekali tercampak kat semak..aku ngan kawan aku terhimpit moto..malu2...semua just cedera ringan jer...nasib baik..



3 ORANG YANG AKU NAK TAG
cik azlen

cik dilla 




okay..sekian terima kasih..ada soklan agy?? haha...







Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

1 Respond Chill-lah....:

Ariffin Janal said...

sama2. best ouh. hahahahaha

telah disemak oleh epin janal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...