12 December 2010

.:: Oh! My Last Day ::.

mOshi mOshi~~ !

Malam nie merupakan malam terakhir aku semester 5 di bumi sintok..perasaan sekarang nie macam-macam.. gembira, sedih, teruja, takut semua ada.. Yang gembira tentulah nak balik rumah..tak de tempat yang best selain dari rumah..kan3?? kat rumah ade mak n ayah..boleh makan banyak..tengok tv jer memanjang..tak payah keluar duit..wahhh...my house my heaven..

Yang sedih sebab nak tinggalkan kawan-kawan (walaupun ade kawan yang dah tinggalkan aku awal-awal dulu..ceit..)..tapi tak pe lagi..sem depan jumpa.. sem depan dah sem akhir buat kawan-kawan..harap lah result sem nie gempak sket la yer..huhu~~ Bertambah sedih bila nak tinggalkan kakasih hati..wah agak lama jugak cuti.. sebulan tuu~~!  



Okay, sekarang nie agak geram jugak dengan my boyfie tuh sebab boleh pulak dia hilangkan broadband..hoosshh..camner nak berhubung?? chat?? webcam?? dah la henfon aku boleh message jer..call x boleh..damn! Dulu ada henfon 3G pergi rosak kan..hah..hambek kao! merana sebulan..........




Moga dapat megharungi hari-hari yang mendatang dengan behagianya.. Insyallah.. Eh! tak sabar pulak aku nak masuk sem depan..hurm2.. Anyway, duduk rumah nanti kena banyak pergi kenduri kawen kawan2.. amboi2..cepat sgt diorang kawen..tunggu la turn aku pulak..! bila la agaknya..hurrrrmmmm....Ok lah.. nak pegi berangan jap..bye2~~...







Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

6 Respond Chill-lah....:

Ariffin Janal said...

aishh azran ni. kan bini dh marah. ala korang kan dh slalu jumpe. takyah la call, 3G, wc, video call semua tu. jealousss~

cik aieen said...

erm ko lain lah epin..balik kampong ble jumpa ngn gula hati ko hari2..wah kini aku plak yg jealous kat ko!

azrann said...

hehehehehehehehhehe...

cik aieen said...

uh cik azrann just say hehehehe...cish! wekkk!

Ariffin Janal said...

hahahah mane ade aku slalu jumpeee

cik aieen said...

epin: alahai...yeker?? kecian la ko yer..huhu.. tp still boleh jumpe jugak...huhu~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...