18 December 2010

.:: Love At First Sight ::.

Happy day readers...

Love at first sight? Wahhhhh... saya sangat suka dengar ungkapan ini.. Seriously,, saya percaya dengan cinta pandang pertama nie... kenapa? kenapa? huhuhu~~.. sebab.... perkara nie terjadi pada kisah cinta saya.. siapa sangka  pandangan kali pertama boleh membuat kan kita jatuh cinta... tak tergambarkan perasaan masa tuh..hehee...



Tergerak tulis entry pon sebab lepas terdengar lagu Slank feat Nirina Zubir - Pandangan pertama.. haha.. serius,, terus saya teringat kali pertama jumpa dengan my boyfie.. siapa sangka boleh jumpa dengan si dia dalam keadaan yang tak tersangka2.. haha.. Wink2...;)



Ramai jugak member-member yang tanya pada saya,, "Eh ain,,macam mana kau boleh jumpa dengan azran?" "Ain,,macam mana kau boleh kenal dia??" "Eh bila korang jumpa ha?? bila saya dah story pada yang bertanya,, besoknya datang lagi orang lain dok tanya.. Waduh! malas nak rewind citer banyak2 kali..(T_____T)



Bila saya malas nak story kat diorang,, saya just jawab.."love at first sight kot".. okay...settle..!! At least berjaya jugak buat diorang percaya.. hahaa.. sebab tu je jawapan yang saya akan guna selain "dah jodoh,,nak buat camne"..Weee~~



Dah tuh camne kami boleh jumpa?? Bila? Apa storynyer??



Hahaha...buat masa nie,, belom tergerak lagi mau story kisah cinta saya dengan si dia dalam blog kesayangan saya nie... belom masanya lagi.... Insyallah dalam masa akan datang selepas mendapat persetujuan dari majlis Senat! haha..malu la nak cerita ..hukhuk....a trivia about him will be coming soon......(^_^) !!


~ we feel love when we look each other ~


p/s : boleh pandang2..jangan pegang2 okay..hehe..good night all...





Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

4 Respond Chill-lah....:

B I E Y said...

alamak,xda butang likes! likes entry ni ehehe :)

cik aieen said...

hehehe...

biey,,,thanks...malu2.huhu~~

Ariffin Janal said...

a ah ek? camane kau kenal azran ek?

cik aieen said...

epin : erm..ntah la..haha..malulah nak cerita pon....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...