05 November 2010

kita hanya mampu merancang..

hanya tuhan yang menentukan..ya !


KEDAH dilanda banjir..
jalan-jalan utama ditutop..
highway Utara-Selatan ditengelami air..

exam UUM ditunda..
berita baek..yeah,,,boleh balik !!

malang pulak..
jalan ditutop..
macam mana nak balik??
jalan utama pulak tu..

terkurung la aku di UUM tercinta..

YES !!
ini peluang baek..
boleh aku study dengan TENANG..
hahahaha....

STUDY??
malas la plak..
paper yang aku STRUGGLE gila2..
kini jadi paper last..
kena ubah schedule aku plak..
aiyo!
harap ingatan aku x cepat lupa..

KESIHATAN??
buat masa nie tak mengizinkan..
demam, selsema, batuk, pening..
complete set!!

YA ALLAH permudahkan lah urusan ku....


==========================
sekian..

cik ctnurulaienz : moga cepat sembuh yer..gudluck study and final..


Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

0 Respond Chill-lah....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...