13 March 2010

~~sengal~~

Salam..(^_______^)



Hari ni rasa macam sengal je.. tak tau la kenapa boleh rasa macam tu.. pada hal saya nie tak de la kiranya orang yang sengal.. (pendapatsaya sendiri laa) kalau tanya member-member mesti dorang nafikan...



So saya pon bermalas-malasan la hari nie.. Jaga je dari tidur, saya terasa sakit tengkuk, badan-badan semua sekarang rasa sakit-sakit.. hurmm apesal entah.. tu yang saya cakap sengal tadi tuh.. huhuu...saya pun tengok lah handphone saya.. jam 11 lebih kot.. lambat gila bangun hari ni.. maklumlah hari sabtu kan cuti..bestlah..



So saya pon rasa sangat buhsan.. tak tau nak watpe.. saya pergi tekan-tekan lah henfon buruk saya tu.. Saya sibuk la nak taip facebook...and then saya pon tengok la profile n email saya..pastu sebab den rasa sengal2.. den pon post la kat facebook den tuh..


"sengal-sengal ubi la rasenyer harini"



Tup-tup... tak sampai 1 minit dah ada orang komen.. member semua macam dapat satu kuasa untuk kutuk dirku kow2.. adeeeesss.... teruk jugaksaya kena masa tu... siap panggil saya zoro plak.. mengong kawan-kawan den nieh...



Tapi nak wat macam mana... lantak lah apa mereka mau nak kata kat saya.. saya buat  tak tau je la... At least dapat jugak release tension.. heehehe... to all my friends.. thanks for being my friends... to my boyfie... I love you... hehe .. to my family.. tak sabar pulak nak balik jumpa semua..



sayang semua..salam...



Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

0 Respond Chill-lah....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...