17 March 2010

HOtt!!!~~~~

lame gyle x updated blog nie...hurmmm..
macam dah kurang mood plak..
lately because of the busyness of my class, my schedule, my activities, coming exam, plus the problem of the laptop, money and so on make me feel very-very dizzy..

oh i wish i can go far from all this matter..
i want to spent my time alone.. 
nobody can disturb me..!!
but i know that i can't live alone without everybody..
so,, im just pray to god that i can solve all the problem that happens.. 

semalan aku pergi gunting rambut...
aku rasa ringan jer kepala aku nie..
hilang dah pening-pening aku..
tapi aku sayang rambut aku yang panjang tu...
tapi bila fikir,,rambut boleh tumbuh balik..
jadi aku relakan je lah... 

cuaca sekarang nie panas sangat kan???
sampai aku keluar kejap jer pergi jemur kain..
masuk balik dalam bilik aku dah rasa panas sangat kepala aku nie..
kena mandi basahkan kepala...
(nasib baik rambut dah pendek)
huhuhuhuhu....
tapi bila aku bangun pagi pun, aku dah tak rasa sejuk..
kalau dulu masa mak kejut suruh pergi sekolah..
punya la malas nak bangun mandi sebab sejuk sangat air kolah tu..
tapi sekarang, pagi2 rasa berbahang..
sama je tahap dia macam mandi tengahari...

harap hujan turun besok..
sejuk sikit hati aku..
sejuk rasa diri nie..
mood pun bley calm..
damai dan tenang selalu...

oklaa... see all next time..doakan hujan besok.. boleh kita tengok pelangi..indahnya..


Sekian, Terima Kasih Kerana Sudi Membaca!

0 Respond Chill-lah....:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...